doakan kebahagiaan kami dunia dan akhirat :) kau permudahkan lha segala urusan nya. aminn. selamat membaca okay.

Wednesday, November 16, 2011

HUBBY MUSYUK :)(:

now bwu aku paham knape time aku merajok dye ta pena na pujok ! malam td bru aku pham :) *meyh sni aku cte sikit ! 








loading .................................. see more (:P)








nga sdapII men text aku cbe na merajok nan dye .. ak ckap la cm nie ..






honey :: wekkk !! na majok .. ta na pjok sdah !! ..
hubby :: okay .. hubby ta kan pujok ...
....................................................................................................
(selang 50 minit *satu text punS tatew masok dalam fone aku* =='


last aku yang mengalah ! 




aku punS text dye dulu 






*honey :: oke fine !! honey kalah !! saya ta bole hidop tanpa awa !! 








1 message received *






:: engat kan da ta sayang aku lagi !! 






*hubby :: hurm .. kol hby jap ..






................... tut !! tut !! tut !!








honey :: eloooo .. *mke seposen -.-'
hubby :: majok ag ke ?
honey :: ta la .. ne ad ..
hubby :: na twu sbb ape hby ta pjok ?
honey :: pe ? *tatew mood :(
hubby :: sbb bie sayang honey la .. bie wt cm ue 
honey :: knape pulak ?
hubby :: terlalu manje ntok dipujok !!
honey :: ye la .. knape ?
hubby :: awa kan da besar ,, da bole pikir punS kan ? so ta ya la majok .. cm bbudak kecik da ,, klw ta puas aty o pape sindir2 jew la .. nty ape yg salah bie btol btol kan sme2 !!
honey :: ye la~ *hehe .. owh .. cm gtu ae ? :)
hubby :: honey !! hubby sayang honey :DD
honey :: lub u t00 .. *muah~

No comments:

Post a Comment