doakan kebahagiaan kami dunia dan akhirat :) kau permudahkan lha segala urusan nya. aminn. selamat membaca okay.

Saturday, April 7, 2012

SAYANG AWAK LHA CAPITAL N



budak bajet hensem ! HAHA . nyampah ak XD mentang2 lha hnsem ! jap2 betol kn rambut dye..HEE..(gurau jew lha sayangs) ta twu na updated ape psal awak tapi ape yg penting SAYA SAYANG AWAK KETAT2 :DD saya memang ta secantik orang lain tapi saya akan usahe cantik di mate awak..you're in my life now..HEHE.aper yg best tentang dye nie kan..ak men ckp jew pape yg ptot ak ckp..ta pyah na cover2 men hembus jew..relaks lha kan..bukan ke orang ckap "KITA PUNYE COUPLE NIE IBARAT KWAN2 KITA SMPAI MATI" so ta payah na cover sgd lha kan..tapi kn sayang awak pham kan yg saya kuad jeles =='' sory lha kalau TERoverdoss jeles nye..saya bukan sngaje buad mcm t0o mgkin sbb saya sayang dekat awak..oke! ta mampu kehilangan awak :( ta bule hidop tnpe awak :)

No comments:

Post a Comment